att det ska vara så svårt att komma på en bra rubrik.

  • Idag tackar jag min kära vän Slangen för en underbar vuxenlunch. Ja det var nog en vanlig lunch tills jag utbrister att "Jag har nog mognat, mentalt", åtföljt av ett gapflabb. Och lite vuxet var det allt att efter maten ta en kopp kaffe med kaka. Det var härligt att ventilera lite. Prata om bra saker, planer och drömmar.
  • Jag älskar att bo på landet! Ja, ibland kanske. Men idag, står i köksfönstret och bara kollar läget så springer en hare förbi i all hast. Nyss var jag ute på promenix och tio meter framför springer ett rådjur över vägen.
  • Jag har tråkigt nog insett att pojkar jag träffat slutar komma till mitt jobb. Eftersom vissa kommer tycka jag gör smygreklam kommer jag inte tala om vart jag jobbar men som ni förstår har jag ett offentligt yrke. Och jag skojar inte. De har slutat komma dit! Så farlig är jag väl inte? Eller? Wow, måste kanske byta jobb. . .
  • Jag ska städa mitt rum, jag ska städa bort allt skräp som inte längre är jag. Men hur ska jag förmå mig att slänga saker? Får börja med vinden. Japp mamma och jag ska röja hela vinden, det är arbete det! Då kanske jag kommer in i slängartagen och bara fortsätter utan att tänka....


jag vill göra gott, jag vill gå dit ingen gått, jag vill leva, jag vill få ordning, jag vill ha DIG!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback