spindlar.

Ja jag är sjukt äcklad(!) av de små krypen. Jag drar upp benen, varför vet jag inte de kan ju krypa efter, och ropar på mamma som nu är en sådan gullig person att hon inte(!) dödar dem utan istället släpper ut dem i den fria naturen. Och bara den här veckan har fyra små, vad jag tror då, mördarspindlar gett sig i kast med att invadera vardagsrummet. USCH!

Grattis en av våra stora kvällstidningar, idag har ni verkligen satt rekord i nyheter som får en att vilja lägga sig dubbelvikt:
-powernapa i gallerian, ja en ordentlig shoppingtur kanske kräver det... 
-en professor (manlig) har kommit fram till att behå ger unga kvinnor hängbröst, so what? Lev med det! Det finns ju alltid bysthållare att ta till om det skulle hänga ner lite för mycket. Även om det är grundproblemet.
- ännu en professor tycker att en viss trudelutt är lika med tortyr för småbarnsföräldrar och andra. Jo men visst, men är det inte lite föräldrarnas fel också som lärt barnen förknippa trudelutten med glass? Och de stackars pensionärerna får väl stänga av hörapparten eller nåt. Jag undrar vad han är professor i....
-och tydligen kommer inte tomten från Finland utan från Argentina. En lite tomte smyger omkring och skrämmer slag på bybor nånstans i landet...ojojoj.
-och vem bryr sig att Gossip Girls stjärnan gjorde slut via sms? Finns värre sätt. Tro mig!

Detta är vad jag sysslar med nu, läser rubriker. Återigen ringde de och ställde in kören, ännu en tisdagskväll till ingen nytta. Det är svårt att ställa om när man varit så hajpad på att åka. Behöver skingra tankarna. Får väl hjälpa mamma stoppa korv eller nåt, och ja det finns fortfarande folk som gör sånt. Inga lustiga tillsatser här inte.

Imorgon ska jag börja ladda inför lördag, då är det nämligen maskerad som gäller!
Dags att shoppa det sista och börja prova så jag inte står där på lördag helt av mig.





men jag biter och ler tar en ljummen öl och ser samma torra skådespel som på min tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback