nån gång ska jag banne mig flytta till Tidaholm!

Hade en underbar dag i Linköping hos Janna, en dag med henne får en absolut att må såå bra! Saknar dig gumman!
Fridas kanelbullar var inte heller att leka med, och självklart går hon och skaffar en valp dagen efter jag har varit där! Men hon var jättesöt i alla fall! Kommer snart tillbaka och inspekterar.
Lördagens ALV besök fick mig att vilja vara fem år igen, men vi njöt storartat av att gå där och bara mysa av stämningen, och Henning som inte är inföding njöt nog mest, tur jag drog med honom. Resten av helgen var inte fy skam den heller, ledig med bara en massa mys i regnet och god mat.

 

Jag är inte duktigt onöjd jag i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, men det var verkligen inte planerat! Fast hon är hur söt som helst, så det är bara att komma och inspektera!

2008-08-10 @ 18:27:24
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: Janna

Saknar dig oxå ;D kom så shoppar vi ännu mer :P

2008-08-10 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback