norway baby!

Efter att ha spenderat ca 12 timmar på tåg och buss sitter jag nu äntligen här hos Tes och Pau i deras lilla lya i Larvik, Norge.
Julmat har intagits och nu ska det möbleras om lite och sen blir det film.
Nyåret ska firas här och hemfärd är beräknad fredag då ännu 12 timmar väntar på diverse färdmedel. Men vad gör man inte för att få träffa dessa underbara!

Mycket har hänt även veckan som varit men jag kan bara beskriva det med ett ord, underbart!
Uppdatering kommer såsmåningom :)



-du är söt som socker gullet ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

åå, vad jag önskar att jag var där med er nu!

2008-12-30 @ 21:12:50
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback