ska vi ta och uppdatera lite?

Efter ett år av många ups and downs börjar det nu kännas okej igen, ja jag vet att jag dragit den förr och reserverar mig nu för ändringar för säkerhets skull.
Detta året har mycket hänt och jag vet inte riktigt vad jag kommer ihåg, flummigt men sant. 
Jag började mitt år i deppträsket och har sakta men säkert tagit mig därifrån, detta med hjälp av både gamla och nya bekantskaper. Det har gått fram och tillbaka men till slut har jag hamnat här där jag känner att jag nu mår bra i mig själv och lever ett helt okej liv i min egen lilla värld.

Nya bekantskaper detta år, ja vi har ju Tes, en gammal vän som blivit en ny nära vän, Henning som kommit att betyda mycket då han fick mig att se mig själv ur en annan vinkel, alla söta töser på jobbet som gör dagen lite lättare, plus alla roliga människor man mött på vägen :)

Vännerna mina, ja ni får leta efter bättre, har gjort mig glada under året med alla galna upptåg. Älskar er alla!

Jobbet är väl inte så mycket prata om förutom att jag äntligen fick mig en fast tjänst en deltid men det duger för mig, tack vare det kände jag mig säker på att skaffa mig en lägenhet.

Lägenheten då, ja den är fin bilder finns på min kamera som jag inte har sladd till :) smart som man är :)
Jag trivs där, väldigt mycket det är otroligt skönt att bara ha sig själv att rå om. Nu är det bara småsaker att ordna och pyssla med.

Livet i största allmänhet har flutit på bra och det känns otroligt skönt speciellt där jag hamnat nu. 
Ja kära vänner, Stina har återigen kärat ner sig. För man kan nog säga att jag är kär, det pirrar i alla fall i magen som Mikkis skulle sagt. Och det känns helt underbart, bara att vistas i hans sällskap får mig att må bra och underbarare människa får ni leta efter, Jag brukar säga det att han är precis som jag vill att han ska vara :) alla har vi drömmar om hur det ska vara och jag kan än så länge säga att det är på god väg. Ah, döm mig inte nu kära vänner för jag hoppas verkligen att det här ska gå vägen. 

Året ska nu avslutas i Norge med tacomys med andra svenskar i staden Larvik. 
Så alla vänner därute ha ett riktigt gott nytt år och mycket mys med varandra!
Puss och kram från lilla mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback