helgen v 30 och tiden fram till idag.

Dags för en uppdatering har jag fått höra, så gör en snabb en. Förra helgen då fikades det med Mikkis, snabblunchades med Calle som jag saknat allt för länge, solades och lästes i min otroligt spännande bok. Fick även höra kloka ord från Lars.

Det jobbades några timmar på lördagskvällen, basade minsann över stället den kvällen =)
Självklart klarade vi inte helgen utan att jaga efter småkalvarna igen, för typ femte gången den veckan  . . .

Söndagen urartade bra, for en sväng till staden och jag måste säga att jag är nöjd med situationen ;)

Mamma och jag var och såg Mamma Mia häromkvällen och gud så glad jag blev av att se den!

Jag har även klippt mig, ska styla till håret nån dag så ni får en fin bild. . . Passade även på att fika med Tes och vilken fin kväll det blev, spanade in lite fönster och planerade inför lördag.

Jag måste också säga att min rädsla för insekter ännu en gång gjort sig påmind. . . Tes bara skrattar när hon hör mig berätta om detta men det var faktiskt en enorm vårtbitare inne i mitt rum mitt i natten och förde världens oväsen! Som tur va släppte mamsen ut den . . usch! Till mitt försvar kan jag säga att min farmor alltid skrämde upp mig om vårtbitare när jag var liten . . =)

"Jag ser redan härifrån en snygg frisyr."
"En snygg frisyr? Inte en Stina i snygg frisry då? Nehe."
=)

Kommentarer
Postat av: gapflabbaren

det var nått stort! OCH JAG HÖRDE DEN FLAXA!! FLAXA med sina VINGAR!!!



hahahaha

2008-07-31 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback