lasse x 2.

Min efterlängtade Winnerbäck konsert har ägt rum!
Sa jag nåt om att fredagen var underbar så var då lördagen inte långt efter. Vilken stämning!
Det går nog inte att beskriva i ord, man måste ha varit där, i Gamleby, i smeten, bakom ungen på pappans axlar med gula peltor, bredvid Tes, framför Lars och ett stenkast från Frida och Kosta. En upplevelse jag aldrig kommer glömma!

        
                                    
                             
                  
       

jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst var konserten helt fantastisk?! Jag studsade på moln därifrån=)

2008-07-13 @ 19:05:44
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback