nu gäller det.

Torsdag: handla och hjälpa mamma städa i ordning kanske börja ställa fram sängarna osv., hämta partytältet och fixa fram stolar och bord.
Fredag: AH! stor panik kommer infinna sig då min mamma jobbar halva dagen sen lämnar mig ensam i köket då hon och pappa drar till "landet", mat ska lagas, röror ska röras, kläder ska hittas, partytältet ska upp, regndansen ska dansas baklänges, det ska dukas och göras fint, grillen ska fram och jag ska hinna göra allt som behövs för att vara en god värdinna =) puh, men det kommer vara värt allt besvär då mina underbara vänner kommer hit, allihop! Det trodde vi aldrig!
Lördag: en liten sovmorgon, kolla alla så de fortfarande lever, fixa frukost och vinka av smått trötta vänner för att sedan börja om med dusch och kläder inför den stundande Winnerbäck konserten som kommer bli helt underbar!

Jag har haft semester i snart tre veckor och först nu börjar det komma igång lite.

Kommentarer
Postat av: Viccan

Jaha, så man räknas inte som vän längre...?

2008-07-10 @ 13:57:10
Postat av: Frida

Ta det lugnt sötis! Vi vill ju kunna prata med dig också, så däcka inte innan vi kommer;) Kram!

2008-07-10 @ 16:03:20
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: Anonym

AAAAAA! wonderbart det var!

du, ses ikväll. lasse here we come!



2008-07-12 @ 13:33:09
Postat av: therese lang, tes, tess, langen...

det var jag som sa det

2008-07-12 @ 13:34:06
Postat av: therese lang, tes, tess, langen...

det var jag som sa det

2008-07-12 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback