söderköping.

Vi ställde oss inte i kön till de stora glassarna, vi höll oss till en bägare, men oj vad gott det var, mest efterlängtade glassen på hela sommaren. Och nu ska det bli en tradition, vi ska åka dit varje sommar Janna och jag. För vi hade det helt underbart i det fina vädret, trots värmen och bristen på AC :) jag menar hur ofta utbrister man: Jag läcker! mitt på E22? Vi fick oss en liten tur i Västervik där vi stannade på vägen hem och åt en helt underbar middag.

                           
Det fanns mycket att välja på =)


                       
Vi vandrade av oss glassen . .           Underbar utsikt!

                       
Hrm, har man inte AC så har man inte =) Och min pizza Jonas i V-vik =)



Tack gumman för en underbar dag!


 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt det såg ut! Jag vet, jag borde ha ringt, men jag visste inte riktigt när vi skulle komma fram till stugan. Men ni får komma en annan gång!

2008-07-07 @ 09:50:59
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback