semester och pictureupdate.

Nu är dom här, tre förhoppningsvis långa härliga veckor semester!!!
Bara jag blir av med min förkylning, jag hostar som en gammal tant just nu, usch.
Japp här kommer lite bilder också, bla. midsommar :) haha en sån lyckad midsommar jag menar den var ju typisk svensk, regn, solsken, regn, solsken, snaps. Ja, jag har i alla fall inte störst minnesluckor :)



                                           
Underbara kvällen hos Tes, me love you two.



Midsommar hos Malin, ja som ni förstår lyssnades det på Mora Träsk, det skulle tvunget badas, även om jag och Terese hoppade den biten, ja det är svårt att ta på sig strumpor när man är blöt, Ettis flötgröt ;)

                                                              
                             

                                                              


Jag må vara blond, men jag lyckades sätta ihop en IKEA möbel helt själv!

                                                    

Kommentarer
Postat av: tes

va tusan! mora träsk! och ja va inte där! mitt favvoband ju!

nej stina, nu får det vara slut på stina-torkan. NU ska vi ses!

2008-06-24 @ 20:10:18
URL: http://thereselang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback