vänner utan er inget.

Denna veckan har varit underbar. Mickis, Bikerboys, Lang, och Malin. Massa vänner som förgyllt min tid ... Ni anar nog inte hur mycket!

Det sägs att när man minst anar det så händer det oväntade saker. Jag trodde det stämde in på mig men nu har jag tappat tron. Jag vill att något spontant ska hända att det där riktigt oväntade sker som får mig att hoppa av glädje och sjunga lovsånger av hela hjärtat. Det sägs också att det med tiden kommer, det kommer säger de och klappar en på axeln men i själva verket tänker de, nej hon har ingen chans här i livet hon har misslyckats totalt. Men visst jag vet att jag misslyckats med både det ena och det andra och det tynger mig och jag behöver hjälp upp från botten. Jag vill ta mig till ytan. Det kanske kräver att jag själv blir spontan. Att jag själv tar stegen. Men vid närmare eftertanke brukar det också gå fel . . . .




Pojke P, det här är inte det enda du läser som jag skrivit, eller hur.

Kommentarer
Postat av: therese

spontanitet- det jag så gärna vill ha och eftersträvar.

ses snart igen min vän!

2008-05-19 @ 20:47:06
URL: http://thereselang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback