det här är en rätt pikär situation.

Hela vår situation är pikär älskling så är det bara . . .ingen annan än vi som förstår om nu ens vi gör det. . . :)


Varit en bra dag idag, delvis, den började inte  bra men blev bättre. De kommer förmodligen sluta illa också eftersom jag ska jobba tre låånga timmar ikväll. . . Tre timmar är mycket en lördagskväll på mitt kära arbeit. Folk har visst annat för sig en att oroa sig för kilopriset på bananerna. Mest är de numera nyfikna över vad som hände när vi hade ett brandtillbud häromdagen, småpojkar med tomtebloss = ej bra i kombination med pantrummet.

Åter till lägenhetsmumbojumbot så sitter jag här med hyreskontraktet framför mig. Ujuj, att den äntligen ska bli min, en egen lite bostad där ingen annan bryr sig om mig. SKÖNT!

Nu ska jag sätta mig och tänka över dagen lite, helst bara de bra sakerna  . . . men måste nog reda ut de dåliga med . . .



-jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback