min hy vill mig inte väl.

Jag har alltid haft dålig hy, mitt ansikte i början av puberteten var en enda talgboll. Har alltid fått använda smink för att täcka över det värsta men är altid noga med att rengöra. Lyckligtvis har det lagt ner sig och för bara några månader sen såg det ljust ut. Men nej ni ska inte tro att min hy uppskattar att jag håller den ren och mjuk. Nu har den fått för sig att den ska börja protestera mot mig igen. Vadan detta? Hormoner? Repupertet? Dåligt leverne?
Nej nu ska jag ställa mig och täppa igen lite mer porer snart kommer mammas födelsedagsfirare och man vill ju inte skrämma livet ur dem med min fula nuna . . .



-mmm, donuts ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback