min lilla tes ute i stora världen.

Ja nu fick det fara iväg ett låångt mail till Tes i Norge. Som vanligt, blir aldrig korta mail oss emellan. Det händer för mycket i bådas liv just nu . .
Skönt också att prata med Mickis idag man får så raka och kloka kommentarer av henne.
Idag har jag också blivit en tv rikare och lite pengar fattigare (sa ju att jag var beroende, se inlägg nedan) :)
Snart blir det en soffa också, nästa vecka bär det av mot lägenheten, kommer ta ett tag att komma i ordning men så fort jag har ställt in mig så bjuds det på fika, hembakat förstås :)



-det är ingen fara att dra alla män över en linje alla är likadana vare sig de tror det eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback