Jag har blivit utmanad så nu utmanar jag :)

Jag har blivit utmanad, av kära Lisa  :)
Detta är något av en lärakännautmaning där du bekänner dig själv :)

Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här är mina sju bekännelser. . . .

1.   Jag är beroende av min tv, så är det bara kan spendera en hel dag framför den . .

2.   Jag har sjukt mycket humörsvängningar, det behövs inte mycket för att det ska tända till . . .

3.   Jag är en struts, i den meningen att jag gärna stoppar huvudet i sanden. Jag tar inte konflikter hellre låter jag folk tro att jag varit bortrest fyra veckor än tar tag i nåt, jag blundar för mycket och hoppas någon annan tar det. Jag tar gärna inte beslut och gömmer mig helt enkelt för problemen.

4.   Tröstätande är en av mina stora laster . . .

5.   Jag har ångest över att bli gammal och satt på något hem utan nån som tar hand om mig.

6.   Mitt huvud är min största fiende. Jag är en funderare och har ofta huvudbry över saker som tynger mig. Kan ligga hela nätter och bara tänka. Inte bra för skönhetssömnen.

7.   Jag är en krävande flickvän. Skojar inte jag är hemsk. Jag har så dåligt självförtroende att jag hela tiden måste veta att jag är omtyckt etc. Jag kräver uppmärksamhet, lojalitet, ärlighet och gärna lite hjälp med sysslor som ska utföras. Jag är jag och kan inte ändra på mig, det är bara att lära sig från början :)

Så nu utmanar jag Frida, Tes. Pau, Vickan, Lars, Sara, Mr.Amin

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback