konstigt beslut.

Ikväll tar jag beslutet att inte åka till kören. Jag känner verkligen inte för det och tycker inte det är roligt längre så jag struntar i det. Och tycker man att det är jobbigt att göra nånting ska man inte göra det, så enkelt är det.


Denna vecka har dock några glädjeämnen.

Torsdag är en sådan dag, eller ja det får vi se eftersom min kära bil ska besiktas för första gången i min ägo. . .Men förhoppningsvis väger innebandyn på kvällen upp de eventuella fel som hittas.
Lördag kommer bli härligt . . . Trots några timmars jobb hoppas jag dagen blir wunderbar.
Söndag blir det till att åka till kusinens sommarstuga och hjälpa han med diverse saker. Dock måste jag sitta i en bil med hela min familj i några timmar . . urk.


-nyponbuskar nyponbuskar överallt är nyponbuskar


Kommentarer
Postat av: Lissan

Man ska inte göra det man inte känner för. Och jag förstår dig Kristina. Inte ens lilla jag tycker att det är speciellt roligt längre. Men man måste helt enkelt tilltala den stora massan i ett sånt här läge.

Håll ut bara, det blir förhoppningsvis ändring till nästa termin!

Kram Lisa

2008-11-14 @ 13:51:50
URL: http://funinthevillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback