mannen som kunde prata med pelargoner.

Då var den här, min nya underbara otroligt fina säng, om inte pappa och jag hinner slå ihjäl varandra innan vi satt ihop den imorgon ska jag försöka få in en bild :) Tack vare den sängen blir inte heller min helg riktigt som jag tänkt mig, men idag har vi kommit överens allihop för första gången på länge och ska nog inte utmana den situationen . . . så imorgon blir det till att skruva säng, eller titta på när andra skruvar :)



Jag knaprar nötter, och osaltade sådana med. Men det hjälper, två nötter och kanske en frukt sen är jag inte godissugen längre. Jag kommer nog klara detta!



Skönt också att höra att Tes och Pau kommit fram säkert! Nu lever de loppan i landet breve och nån gång ska jag allt komma och hälsa på, Tesabstinensen har redan slagit till ordenligt. . .


Kommentarer
Postat av: tes

kom hit!!!!!

2008-10-04 @ 10:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback