tupperware.

Idag hade då min mamma ett så kallat plastparty. Bland gästerna fanns bla. vännen Frida och hennes mamma, så idag har vi tagit Fridas tupperwareoskuld ;) men det var skojigt, väldigt vuxet eftersom vi helt klart var yngst, men skojigt :) Blev allt några burkar för min del, man kan aldrig få för mycket burkar.
- Jo, när skåpen blir fulla är det för mycket, muttar mamma som läser över axeln :)


Har idag också fått iväg ett lååångt mail till Norgebruttan, saknar att prata av mig hos henne, och nu var det dags så hon inte missar nåt därborta i lusekoftalandet.

Imorgon börjar en ny vecka, med förhoppningsvis nya äventyr. Håller tummarna att det blir en bra vecka.


-du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, det var kul! Tack för i går!

2008-10-20 @ 09:40:29
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback