dr. drake ramoret.

Stina snorar på, och jobbar med för den delen. Inte det bästa för hälsan kanske, varken min eller kundernas. Men om jag ska fortsätta få min fetinglön så är det bäst att jag håller i även i mina sjukdagar. Tur att Friends, godis och sms finns under den tiden man vilar upp sig hemma. Ska spendera lite tid med han som förmodligen smittade mig från början i helgen, det borde få tiden att gå lite fortare. Ska även hinna med min 48.an vän, hon som drar til Norge any time soon.

-ps. frida, vi får ses nästa vecka när jag förmodligen mår bättre, du kan ju meddela din fritid så att säga :)

-whiskey är inte bra för hälsan, men uj vilka under den gör mer rösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback