kom inte och säg att det inte finns några elefanter!

Tes och jag har varit på cirkus, helt barnlösa och med ett glatt humör satte vi oss i det stora tältet och bara mös!
Vi har nu också sagt hejdå tills nästa gång vi ses, förmodligen då jag måste ta mig hela vägen till Norge, men det gör jag så gärna. Du kanske hittar en lika fin gata där som vi kan vandra upp och ner.

Snart ska jag börja göra mig iordning för att åka till V-vik på releaseparty! Japp det är precis som det låter, helcoolt :) några av oss töser i kören var nämligen med och doade bakom ett band på en av deras låtar och nu ska skivan släppas. Mycket trevligt. Kolla gärna in deras hemsida: loveflowers.se. Mycket bra musiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback