min sista godisbit.

Usch, nu är det så grått och trist ute att jag fick tända lampan, ujujuj. Tur att jag jobbat hela dan så jag slipper se eländet. hade en väldigt givande dag på jobbet, de tre första timmarna ägnade åt utbildning inom Säkerhet På Arbetsplatsen. Jag var inte så nervös för alla risker som rablades upp idag, tills just idag, nu vet man allt som kan hända och har hänt på diverse andra platser så nu gäller det att hålla ögonen öppna och inte stoppa huvudet i sanden. Lite lärde jag mig allt i alla fall, fast det kändes precis som att sitta i skolbänken igen med anteckningar och allt.



Idag tar jag också min sista godisbit! From. imorgon och fram till jul ska jag hålla mig ifrån den extra sockerkicken som jag verkligen inte behöver. Förhoppningsvis får det mig att må bättre och bli piggare utan allt det onödiga sockret. Kommer även bli nerskärningar på annat. T.ex. glass får bara ätas på helg osv. Får se hur det går :)



Lägenhetsjagandet går otroligt långsamt, men nu har min nya säng kommit hem så nu måste jag hitta nånstans att ställa den  :)



- för FAAN!

Kommentarer
Postat av: Janna

NOOOO, inte godiset :O det är ju nyttigt för dig ;P

2008-09-30 @ 19:48:18
Postat av: Viccan

Jag skulle också behöva ett sånt där godislöfte. Men tyvärr har man inga föräldrar som drar den där parallellen "om du håller dej så o så länge,så får du så och så mycket pengar". O annars har jag inte motivationen, hehe.

2008-10-02 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback