upptagen.

Inte för att låta helt upp i skyarna men jag har varit busy busy busy den senaste tiden.

Vi börja sakta med fredagen som bötjade på jobbet där det var kaos som vanligt men eftersom jag visste vart kvällen skulle bära så kunde jag helt klart stå ut med det. Mina underbara vänner mötte upp och vi tog oss sakta, men högljutt enligt vissa, upp mot H där vi spenderade kvällen med lite Carola, wii spelande och att få Jossa hår att stå rakt upp. Vi blev också liggandes i sängen ett tag där det diskuterades kvinnliga funktioner och Nicoles framtida jobb bla. Det blev en helt underbar kväll som avslutades på Harrys med många skratt.

Lördagen fortsattes på jobbet där jag kämpade hårt i fem timmar då jag inte sovit så där jättegott under natten. Vidare tog jag mig hem iaf för att umgås med delar av släkten under det årliga kräftupptagningskalaset. Mycket bus och god mat blev det som vanligt när vi slår våra kloka Petterssonshuvuden ihop =)

Under söndagen hann jag med körsång, ett låångt samtal, Henningtid, jobb och så lite mera Henningtid. . för att ha varit en hektisk helg var jag faktiskt riktigt på topp =)
Dock inte lika mycket på topp då måndagmorgonen startades kl.600 med inventering på jobbet, kom hem, sov två timmar, åkte och jobbade igen. Det förklarar varför jag sov hela tisdagen . . . .

Uppdaterade?


Kommentarer
Postat av: tes

uppdaterad indeed.

ses strax!

2008-09-04 @ 12:08:21
URL: http://thereselang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback