gahx1000!

Jag måste rycka upp mig!
Tror ni jag kommit långt idag eller?
Blev en promenad, men fastnade i soffan igen.
Tog tag i disken men sen blev det soffan igen denna gången sovandes . . .
Jag tror jag är understimulerad, extremt uttråkad och socialt uttorkad. . .blä!
Jo försökte baka lite kakor men de vart inte goda nånstans. . .

Sitter och tittar ut genom mina fönster och ser folk springa omkring, minst två och två, i sina våriga kläder och glada solminer medans jag sitter inomhus, själv och säger till min pojkvän att han absolut inte får komma hit eftersom jag skäms över skicket både jag och placet är i.
Fasen, trodde deppet skulle vara över nu när solen tittat fram och värmen är här.
Men det kanske blir tvärtom då, eftersom jag spenderar min tid inomhus då jag inte vet vad jag skulle göra ute så blir jag knäpp av fyra väggar. Hade de varit dåligt väder hade man haft en anledning liksom.
Usch det är nu en balkong skulle sitta fint . . .eller en uteplats . . .eller en liten trädgård på vilken ens lilla hus står som man sköter med stor omsorg. Ska seriöst börja fundera på att flytta hem igen. Nu när stugan blir ledig i juli kanske man skulle testa och bo där i sommar . . .får anteckna den tanken.

Nej, duschen låter inte dumt. Om jag nu får upp arslet ur soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback