spänningshuvudvärk.

Dagen idag har varit spännande.
Först nu vankas det mat, , dock efter att J fått diska all min disk. . .jag bygger berg.

Idag har uppdraget utförts, , såhär gick det till:

Jenny och Jonas, två för mig helt okända personer bjuder in till 30årsfest. Vad gästerna inte vet är att de ska bli bussade till kyrkan för ett bröllop. Ett bröllop där jag fått uppdraget att sjunga tillsammans med en gó kille vid namn Emil.
Och oj vad gästerna blev överaskade. Så himla kul.
Brudparet fick okcås en överaskning, brudens mamma hade fixat så Lifvens kom och tog lite ton med. Jag som är lite småkär i dom blev förstås riktigt rörd när bruden tårades, men jag var inte ensam. Det var ett jättefint bröllop och allt gick som smort. Utom kanske min sång som inte riktigt höll måttet men vad gör man. . .

nu blir det mat . . . mm food.

Kommentarer
Postat av: Frida

häftigt ju!

2009-04-04 @ 20:45:05
URL: http://frida.derived.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback