chili överallt i uppför och nerför.

Nu har jag avklarat halva dagen, ja det låter lustigt såhär sent men jag har ett enormt diskberg att ta tag i . . .
Jobbat 11-16 idag, därefter en lång powerwalk, hurt hurt, och sedan tillagning av en enormt god chili/räk pasta, mums mums. Men nu är problemet att jag använde färsk chili och den sitter fortfarande kvar i fingrarna efter hackandet så allt jag tar i smakar chili, men jag biter inte på naglarna i första taget, urk, starkt.

Nej, kanske ska ta tag i berget nu, hinner inte imorgon då jag har ännu en hel dag att se fram emot på jobbet.


Dagens gålåt . . denna fick Kungsgatan att gå lite lättare idag . .(för er som inte har koll är det uppför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback