tillbaka till verkligheten.

Usch ja.
Nu är det bara några dagar kvar av semstern och de ska njutas till fullo. Självklart väljer solen att visa sig de sista dagarna men de ska tas tillvara på även om två dagar kommer ägnas helt åt bröllop. Inte mitt som vissa verkar ha trott då jag pratat om möhippa pch grejer utan jockes storebror.

Vad har jag gjort på semestern då?
Ja, det har varit mycket sjö med fiske och några bad, många besök hemma hos våra föräldrar, vi har varit på Kolmården, i Kosta Boda, Linköping, Västervik, kollat älgar med galna tyskar turister, slappat och bara tagit det lugnt och ändå är jag helt slut!

Delvis kan det ha och göra med att grannen/grannarna hade partaj igår. Inte mig emot men när de kommer tillbaka efter onsdagspub och har efterfest till klockan 4.00 och inte dämpar sig överhuvudtaget det är då man surar till lite. Funderar på när jag ska ge igen, är ni med mig?

Igår hade jag också en helt underbar kväll med Frida, att det kan vara så skönt och sitta på en uteservering med en latte och bara njuta! Sen var hon ju så snäll och köpte kjolen från HM som jag inte kunde ha men glömt att skicka tillbaka, den var så Frida och satt som en smäck! Tack sötis!

Så lite update där, nu ska jag nog börja komma igång igen, bilder kommer senare :)
Dags för frulle sen vänta på att Johanna hör av sig, idag blir det schtek och fika och en massa skitsnack!

Tack för idag vänner, njut av solen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för igår sötis! Jag är med på att ge igen på grannen förresten;) kram

2009-08-06 @ 18:22:46
URL: http://frida.derived.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback