bra idag.

Då var biverkningarna över då, dock fortfarande armont och hängig men kan man bli pigg i detta väder?
Nej, Jocke tog så väl hand om mig igår så, några alvedon en tripp till IKEA, god mat och massor av godis sen mådde jag som en prinsessa igen. Det är tur man har gullefjunet!

Blir att slappa i soffan idag, regnar som f ute och är bara tråkigt så har satt på lite kaffe till mig och sötisen som sitter och skruvar på golvet. Sen när han åker och tränar ska jag slänga mig i soffan och sätta på en bra film. Ska jobba ikväll men känner på mig att hela stan är ute på Pumpen så får njuta av lugn även på jobbet :)
Imorgon bär det av hemåt och pepperkaksbakning står på schemat.

Nej nu blire mys, ha det gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback