det är gott med vänner.

Jaha, tog mig ju ur soffläget igår för att göra tre stenhårda timmar på jobbet, seriöst 19-22 en lördag är i slappaste laget, alla var ute och festade igår. Men som vi säger nån måste ju jobba så folk kan köpa groggvirke ;)
Så det var en skapligt hängig, illamående Stina som gick till jobbet igår men det klarade vi, hade ju trevligt sällskap av Elsa och Johanna, vad mer kan man begära, det händer ju bara vad åttonde vecka :)

Efter jobbet blev det lördagspizza med Johanna, ja jisses, men efter lite om och men fick vi vår Hawaii med kebabbsås och liite pommes ;) shit va gott det va!
Det gör vi om gullet ;)

Idag har Jocke varit uppe med tuppen, grabben åkte till skogs redan halv åtta och jag som precis stigit upp ur sängen . .. men i alla fall är han snart på väg hem så vi kan åka åt mitt håll för pepparkaksbakning :)

Så nu ska jag äta frukost och passa på att diska lite :)

Ha en bra dag vänner, och glöm inte att tända det andra ljuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback