julbakat.

Idag har jag varit hemma hos mor och far och njutit av dofterna från julbaket.
Njöt också av att solen sken så fint på den frosttäckta marken.
UNDERBART!
Det blev lussekatter, kringlor och korintkakor. Pepparkaksdegen är knådad och bakas ut nån gång i helgen.
UNDERBART!
Lagade till lite mat med, blev pannkakor då parenteserna ska på julbord ikväll och inte tänkte äta nån ordentlig mat, men lilla jag måste ju födas :)

Haha, så nu sitter jag här och ska snart slänga mig i duschen eftersom jobbet väntar ikväll.
Imorgon ska jag ta baconsprutan som nån uttryckt det, skiter i vad alla säger om att det är dåligt att ta den, jag tänker ta den!

Babe snart på väg, han är väl nyfiken på om jag sladdat sönder bilen idag ;) gullet ska hem och trimmas då han börjar få gulliga lockar till polisonger ;) haha, nu blir han snart sur på mig.




puss på er gullungar

Kommentarer
Postat av: Malin

Woho! Go for it! Heja självständighet! "struntar i vad alla tycker" Me like ^^

2009-12-02 @ 17:40:04
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback