my fair lady.

Ja då ska jag tala om vilken underbar musikal jag såg i lördags med älskade mamma och finaste faster.
Tommy Körberg och Helen Sjöholm vad mer kan man säga, sen lägg till Jan Malmsjö och Ewa Roos på det så får du en hejdundrans kombination! Charmigt, musikaliskt och otroligt roligt.
Musiken satt som en smäck och skådespelet var perfekt!
Och sen Henrik Dorsin, som jag aldrig kunnat tänka mig i en musikal, gjorde ett strålande uppträdande! När han börjar rabbla all världens språk då tappade hela publiken fotfästet och vi garvade tills vi grät!
Som sagt helt underbart.
Och Stockholm är en så underbar stad, Anna jag kommer komma och våldgästa dig många gånger.
Åh bara att kunna gå på gatorna utan att känna igen en enda människa, alla sköter sitt och ingen bryr sig! Så underbart!

Helgen hos mor och far var inte dum den heller, blir så bortskämd när jag är hemma :)
Älskade familj vad skulle man göra utan den!


Vi åt lunch på Stadsteatern/Kulturhuset


Musikalen gick på Oscarsteatern.

Och första snön kom!!!

 

-vet du nån man som har god karaktär bland kvinnor?


Kommentarer
Postat av: Anna BB

Du är så välkommen så! ;)

2009-12-17 @ 15:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback