när frukosten inte smakar.

då bloggar man istället och väntar på att mamma och pappa kommer med fika. . .

idag ringde jag och sjukanmälde mig. offrar mina tre timmar så jag kan vara på topp resten av veckan. sovrummet snurrade när jag vaknade och huvudet känns som en enda stor tuggummiklump. men var tvungen att ta mig upp, mina föräldrar kommer förbi och sällskap tackar man inte nej till. så det blev till att diska och städa i ordning. behöver ju inte visa min slarvighet :)




-jaha jaja säger du det säger du

Kommentarer
Postat av: Janna

Om man är sjuk får det vara hur ostädat som helst, detta gäller även under tenta-p ;P Feel better gumman!

2009-02-11 @ 16:32:04
Postat av: Anonym

men, Stiiiina tänkte du inte på mig när du sjukanmälde dig? gaah, nu får jag ju inte jobba med dig ikväll! :/

Krya på dig ;P

2009-02-11 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback