en av de där små sakerna.

Underbart att i den gråa trista vardagen kunna ta ett tillfälle till att bara rå om varandra. Igår var ett sådant tillfälle. Varmt skönt skumbad med bara levande ljus och underbart sällskap. Samma sällskap som jag nu ligger och vilar fötterna på medans han tittar på tv och småskrattar lite för sig själv. Jag kan inte ta ögonen från honom vilket ger en underbar känsla i hela kroppen.
Tills nu, hyschandes mig för nu har ju sporten börjat, nej jag tycker om honom fortfarande för han ler mot mig samtidigt och det kan man bara inte motstå.

Imorgon är det måndag igen och åter en vecka i antågande. Det blir en vecka med jobb, städ, tvätt och förhoppningsvis lite trevligt sällskap och trevliga möten.

Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: tes

ja! trevliga möten! möten med dej o mej!

2009-01-26 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback