stina is back!

Efter månader av trånande efter internet har jag nu efter lite om och men äntligen blivit uppkopplad! Tack Jonas på bredbandsbolaget som så snällt kopplade upp mig när datorn inte ville.

Vad har då hänt?
Inte så mycket om ni frågar mig.
Lägenheten börjar se ut som en lägenhet, bilder kommer när älskling varit här och satt upp det sista. . .hur smart var det inte att skaffa en händig karl? ;)
Jag trivs med mig själv här i min lya, man kan säga att jag är nöjd.
Och nu fick jag idetorka. Får återkomma när flödet kommer igång igen. . .


-för dig för dig för dig


Kommentarer
Postat av: Janna

Wihiii, dina trogna läsare har saknat dig ;D

2009-01-22 @ 13:34:02
Postat av: Anonym

RING MEJ NÅN DAG DÅ! jag saknar ju dej ju!

2009-01-22 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback