tingeling, tjingeling, fingering.

Ja idag har varit total GIRLPOWER på Ica :)
Överallt har det sprungit små röda damer och fnittrat och flummat för glatta livet och så otroligt kul har vi haft det.
Tack Johanna för pizzan jag bjuder nästa gång!
Flippade ut gjorde vi totalt när allsången från igår kom upp, främst att de lagt till melodifestivalens plåga Tingeling i allsångshäftet (bör sägas att publiken kunde den bättre än Tomas Ledins Inatt är jag din).
Sen var det liksom kört, Johanna blev bara tröttare och tröttare och med det allt flummigare.
Sötaste flickan, hoppas du sover gott inatt :) och inte drömmer alltför mycket om schampon och tvålar!
Jag lyckades och försätta datorn i error idag, lilla jag var för snabb och errorluckorna bara ploppade upp, men efter lite om och men lyckades vi även få dom att försvinna.

Helt klart en lyckad dag på jobbet trots att solen sken starkt utanför.

Men det ska jag ta igen imorgon, fredag och lördag.

Imorgon blir det glass på torget med Vickan, på fredag strandmys förhoppningsvis med Mikkis, fotboll eller picknick eller bullätande :) och på lördag blir det förhoppningsvis ännu en solig slappdag.
På söndag börjar H-------, sen är de tre hårda veckor brödbakande som gäller. Det är knepigt att gå från 20h i veckan till 30-40 när man inte är van, fast det är ju så jag vill jobba, 20h i veckan ger inte mycket till utdelning tyvärr. Det räcker men blir inget över liksom.
Trots det ska jag försöka hinna med och träffa lite kompisar under tiden.
Janna, vi måste helt klart bestämma dag för glass och inhopp hos Frida.
Linda vi ska nog få till en promenix nån dag så slipper vi stå utanför ica en timme och prata :)
Och massa annat skoj som hör sommaren till, minigolf tex. ;)

Nej nu ska jag ta hand om förkylda sötnöten.
Sov gott sötisar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa idag var kul! :D hah ja tröttare och tröttare blev jag, kom in i mitt 22-humör ;) Men das tjingeling gjorde eftermiddagen! Först pizza och sen det, kan inte bli bättre!;D Ja men ingen fara, blir ju pizza fler gånger klart :)

Kommer sakna dig när du är i brödet, vi behöver ju dig! Men vi vet vart du är ;)



2009-06-24 @ 23:18:56
Postat av: Anonym

tjingeling tjingeling sov nu sött i din sängeding! Imorgon ses vi på allsång i mejeriet!

Go das tjingeling, go das girls!

<3

Självklart ska vi spela golf å mkt mkt mer! ;D

2009-06-24 @ 23:21:27
Postat av: Stina

du är galen sötis!

2009-06-25 @ 09:01:20
URL: http://stinap.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan det vara kubben i spöregnet som gjorde honom förkyld??? ^^

2009-06-25 @ 17:49:14
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Natanael

Jaså så vi stiliga karlar får inte vara med i ert girlpower? Jag fick då ingen inbjudan;)

2009-07-06 @ 18:30:25
URL: http://natanael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback