då ska man jobba hela helgen igen då.

Och återigen är det ingen som frågat vad jag ska göra i helgen . . .
Jag ska jobba visserligen, men har man sagt nej en gång är det visst nån slags lag på att inte fråga igen . .

Jaja, funderar på att gå på bio imorgon . . det är det eller melodifestivalen med en chipspåse. . . får se hur jag spenderar kvällen.

Igårkväll var underbara Tes på besök. nu har vi uppdaterat oss till nästa gång. Skönt att ha någon att prata av sig med lite.

Fick en tidning från Svenska Körförbundet idag. Trevligt trevligt. Kanske dags att återuppta min hobby ute i skogarna. Känner mig inte ett dugg inspirerad men vet att jag kommer få fula blickar om jag bara är med på "det roliga" som kördagen på Skansen. . . .men men. Det är ett socialt spel som jag nog inte orkar vara med om igen . . .
Vi får se . . .

Nej nu ska jag dra mig upp ur soffan och laga till lite lunch och sminka på mig fuskfacet för att återigen låtsas vara trevlig en dag som man ändå önskar att man kunde stannat kvar i soffan under filten och deppat för sig själv.


BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hihi! Ja funkar det inte med annat så försöker man med mutor..=) Skämt åsido. Jag saknar dig i kören och tidning får du ända tills det finns hopp!

Kram

2009-03-13 @ 13:15:02
URL: http://funinthevillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback