tarzan, clowner och mycket smink.

Ett galet gäng som samlades på Dalavallen igår, men jag hade ju blivit varnad i förväg =)
Kul var det i alla fall. Även att det var första gången jag träffade dessa människor. Ni vet ju att jag inte direkt är den som tar första steget och att jag är rätt blyg. Men de tog så väl hand om mig.



Gick en promenad i solen förut. Så skönt!
Nu ligger jag i soffan och slappar medans sötnosen är så duktig och spelar fotboll.
Ska laga lite fylld franska sen, om det blir någon fyllning kvar. Så gott att man kan smälla i sig allt!
:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Där hade jag gärna sett en bild på dig istället ! ;)men här kommer frågan, vad var du utklädd till ? kassörska ? ;)

2009-04-08 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback