att så mycket hår kan komma från lilla mig.

japp, hela golvet var fullt och fanny var som vanligt imponerad över hur mycket hon tagit bort och hur mycket som fortfarande sitter på huvudet.

fick jobba dag idag istället för kväll så nu har jag tid att fara till frödinge för lite körövning.
fast hade ju velat jobba med anna ikväll jue . .skvaller skvaller! ;)

nej nu måste jag sminka mig lite, hur det nu ska göra nån skillnad det kommer förmodligen regna bort när jag hämtar bilen . . .


Dagens tips!
kolla in dr åsa på svtplay när hon gör sitt program om alkohol.

Kommentarer
Postat av: Anna BB

Åhh, jag blev lite besviken faktiskt när jag upptäckte att du inte skulle jobba med mig ;P

Men vi får ta en update på skvallret en annan dag ju! (kanske hinner det bli ännu mera skvaller tills dess, haha!)

2009-05-07 @ 20:39:58
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Anna BB

Åhh, jag blev faktiskt lite ledsen i ögat när jag insåg att du inte skulle jobba igår. Men vi får ta skvallret en annan dag (dessutom kanske det hinner bli ännu mer skvaller tills nästa gång vi ses, man kan ju allatid hoppas! haha.) :)

2009-05-07 @ 20:43:17
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Anna BB

Åhh, jag blev faktiskt lite ledsen i ögat när jag insåg att du inte skulle jobba igår. Men vi får ta skvallret en annan dag (dessutom kanske det hinner bli ännu mer skvaller tills nästa gång vi ses, man kan ju allatid hoppas! haha.)

2009-05-07 @ 20:43:59
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback