planering.se

Japp nu gäller det att hålla huvudet över ytan.
Imorgon måste jag se om det finns nån nageltid åt mig i denna staden . .
Jag ska även jobba hela dagen.
Komma på vad som ska shoppas på torsdag då vi drar till ULLARED!
Har lovat Jocke att hålla mig lugn inte bli trött och tjurig. Jag lovar om du lovar älskling för jag tror du ligger i en större riskzon än jag , , , ,jag är inte den som vill göra bort mig inför andra (vi ska åka med Jockes bror och hans flickvän).
Men alla vet ju att jag är glad som en sol jämt :)
På fredag ska stan göras, har lite småsaker som måste pysslas . . .
På lördag är det bröllop som gäller . .
På söndag är det förmodligen en konfirmation och sedan 70årsjubileum för Frödingekören.
Det är alltid de lediga helgerna som tar stryk!


Nej nu är det bäst jag somnar om jag ska orka med de närmsta dagarna . . . .


Go'natt go vänner!
Jag tycker om er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback