dagens första övning.

Baka, både svärmor och mor kommer på ljusparty hos mig idag så måste ju få lite pluspoäng för min hemmagjorda äpplekaka :)

Ska hinna plocka i ordning och diska lite med-

Helgen har varit mysig.
I fredags storstädades lägenheten innan jag gick till min finaste för lite fredagsmys :)
Igår firade vi mamma med tårta och blommor, synd att sötnosen har jouren den här helgen och fick åka iväg, men annars ett mycket trevligt kalas. Sen blev det lördagsmys :) Mys är inte fel, speciellt inte när man har så trevligt sällskap ;)

Och idag då är det dags för ljusparty, har fått ihop några tappra som kommer hit för att lyssna på fina Linda :)

Nej dags att ta tag i't :)

puss

Kommentarer
Postat av: LIna

JO, jag blir kvar här. Jobbar ju här :)

2009-11-15 @ 11:37:06
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback