facebookfeber.

Idag måste va en av de mörkaste dagarna nånsin . .som tur ska den spenderas i tvättstugan, soffan och på jobbet.

Men först måste jag störa mig lite. På facebook, eller inte så mycket på facebook utan medlemmarna.
Jag har varit med i typ två år och tycker det är en bra plats att hålla kontakten på.
Men varför ska vissa ta i så hårt?
Vissa man ens inte pratar med längre addar en som vän och skriver långa utläggningar och frågar hur allt är osv osv. Andra blir helt till sig när de ser att man har facebook: "men guuuud är du hääär?! vad kuuuul! guuud vi måste bara ses nån dag tycker jag :) :)". Jag blir knäpp! För i slutändan ses man ändå inte för vi är alla upptagna av våra egna liv med familjer, jobb och dylikt.
Men jag håller med om att det är ett bra forum så länge det inte felanvänds.

Nej, tvätten väntar,


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback