länge sen nu.

Helgen har varit hektisk, varför ska man alltid hinna med så mycket när man är ledig?
I fredags började vi dagen med en lång skön promenad i Åhlskogen med hunden och tog en sväng på stan efter att jag varit hos frissan. Sen spenderades kvällen med god mat och mys i soffan.
Lördagen var det höstmarknad på ALV så där strosade vi men mamma och pappa halva dagen och andra halvan satt vi i deras kökssoffan i Hålbäckshult :) fick även trevligt besök på kvällen av Malin och Jonas som var en sväng i stan, glögg pepparkakor och kvarteret skatan gjorde våran kväll.
Söndagen sov jag halva dagen sen spenderade jag andra halvan i Vimmerby kyrka, men trots mitt sömnintag lyckades jag inte stå hela kvällen utan fick allt gå och sätta mig under konserten, , pinsamt men mindre pinsamt än om jag skulle dråsa rakt på flöjtisten framför . .

Idag har jag jobbat och nu ska jag slå ihop en sallad med kräftstjärtar städa lite och sen gå på körövning.



pust o suck o stön.

Kommentarer
Postat av: anette

du var inte ensam om att gå o sätta dig under konserten...

Helt rätt resonerat. Men tänk vilken syn det hade blivit, du på flöjtisten o jag i stråkarna!



kram

2009-11-04 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback