gårdagen.

Ja en stressad Stina kom hem från jobbet strax efter tre igår. Strax efter fyra var hon på väg mot Djursdalaskogarna för lite förfest :)
Då hade hon hunnit spackla sig fint, dratt på sig finstassen (som jag tänkt ta ett outfitkort på men inte hann), och tvättat och plattat håret till finaste frillan :)

Och jag hade kul, jag var helt säker på att jag skulle lida men jag hade kul. Kanske hade det att göra med Mias specialare eller all annan dryck som slank ner. Kanske hade det att göra med att man på nåt sätt växt som person och lärt sig trivas i vissas sällskap. What du I know?
Mycket gjorde att jag träffade människor jag inte träffat på länge och det var riktigt skoj.

Idag är i alla fall en seg dag. Tur man fick en timme extra. Blev varma mackor och oboy till frukost inte fel där. Ska sega i soffan nu tills jobbet kallar. Ska klara det ikväll tack vare Johanna :)


snark.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad bra att du hade roligt! Tror du vi hinner med någon promenad denna veckan? Jag jobbar varje dag, men kan på kvällarna. Helst måndag eller onsdag. Kram!

2009-10-25 @ 11:16:09
URL: http://frida.derived.se
Postat av: Frida

Ja, det kanske blir lite sent med tanke på att det nu är mörkt vid fem..Men nästa vecka då? Då tror jag att jag är ledig mån & tis, men man vet aldrig med mitt jobb;) kram

2009-10-26 @ 18:18:42
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback