inspirationen tillbaka.

Kom hem från jobbet, bytte om och gav mig ut direkt . .så sköönt!
Powerwalk rockar fett!
Har nu slängt i mig lite fil och smörgås, mums och alldeles nyss steg älskling innanför dörren.
Mys i soffan.

Och ikväll börjar massa bra program på femman. Kommer dock bara orka med Uggly Betty och DH men får kolla in repriserna på Christine och B&S.
Woho, älskar alla höstens program!

Hahahahaha, älskling sa att han skulle ha med sig en överraskning och att jag skulle skratta, det gjorde jag med. . han hade med sig Kinderägg!! Hahahahah!

Nu mys.
bye


-inte lika inspirenade nu som 1995, om du minns . . .


Kommentarer
Postat av: Emmaling

hehe gullig han är!!! =)

2009-10-09 @ 10:15:31
URL: http://emmamariette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback