vad hände med anslagstavlan?


Kikade på Doobidoo igår och de spelade introt till Anslagstavlan.
Insåg att det var flera år sen man såg den.
Nån som vet vad som hände med den?



Idag är en såndär tråkdag. Suttit i soffan hela dagen om man inte räknar med trippen i regnet och blåsten till Jockes jobb för att hämta laddaren till jourtelefonen. Så nu vet man hur det der ut där han spenderar hela sina dagar :) ade det inte varit för ett litet besök i morse hade jag nog inte ens fått på mig kläder idag.
Som sagt regn och blåst gör en inte så pigg . .men imorgon blir det nog till och baka lite kanelbullar. Glöm inte att det är kanelbullens dag imorgon!

Nej nu blir det lite fotboll på tv. Kanske lite mat snart också, tittar bejande på snubben bredvid, nej just det inte störa det är ju fotboll på tv! :)

slappa gott i regnet vänner

Kommentarer
Postat av: Jonas B

Tja, Anslagstavlan går väl fortfarande på SVT på söndagar......har jag för mig. tiden vet jag dock inte, ha de gott o hälsa Jocke =)

2009-10-04 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback