äntligen soffan!

Nu har jag jobbat färdigt denna vecka och imorgon ska jag på't igen. Dock i Örebro, och inte jobb egentligen utan utbildning men men. Är helt slut efter denna helgen! Men tiden har gått fort vilket är skönt.
Nu slappar jag i soffan med SATC och vila mig lite. Tänkte laga lite söndagsmiddag sen tills Jocke kommer hem från sista fotbollsmatchen för säsongen. Ugnsbakad kyckling med mangosallad och klyftpotatis. Mums.

Var hos fina Emma igårkväll och lekte lite :) blev lite GH och Singstar, inte fel. Lite pratstunder och annat skoj.
Bilder kommer senare.

Nej nu måste jag sova lite. Kände för en liten uppdate bara :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!

Allt bra med dig?

Haft en bra helg?

kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-09-27 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback