nu är det höst!

Shit vad disigt det är nu på morgonen. Snart kommer väl frosten också.
Upp och hoppa var det idag, börjar jobba vid elva men måste hinna komma igång tills dess.

Igår fick min beslutsångest lite vatten på sin kvarn. Mamma och jag har länge pratat om att åka till Sthlm och kolla på My fair lady och nu har vi hittat en bussresa som skulle passa. Då kommer J hem och säger att företaget han jobbar på ska ha sitt julbord den helgen, i Tyskland!!
Jag blir knäpp! Och jag måste bestämma mig idag! Hans chef ska få sig en . . .kunde väl fått veckan ut i alla fall.

Nej nu ska jag läsa morgontidningen och sen ställa mig och göra en ordentlig frukost.
Fem timmars jobb väntar och ikväll en promenad med Frida.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Tyskland! ^^

2009-09-15 @ 18:22:44
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback