aska.

Jag kommer pga all uppståndelse kring askan från Island skylla på den hela dagen om det nu bestämt ska vara mulet idag . . Jag är ledig och vill ha sol och blå himmel. Men istället kyligt och sollöst. Typiskt, bara för att jag skulle vara gullig och följa med sötnöten till Djursdala ikväll och kolla fotboll. . .men jaja finns ju varma kläder.

Tänker lite på Terese på jobbet som är fast i Egypten och Lang som är på väg från Thailand och fastnat på Cypern. Hoppas ni får åka hem snart!

Och ingen tvättid fanns idag heller så blir att packa lite mer grejer . .börjar få ordning på allt känner jag.
Vi ska gå och köpa första stora grejen till lägenheten idag, ett kafebord till balkongen!

Men först frukost!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback