rubrikstopp.

Kommer faan inte på nån så jag skiter i det :)

I alle fall varje helgen riktigt lyckad . .fredagen var lugn, kvällen spenderades i Djursdala med fotboll och fika.
Lördagen hoppade och skuttade jag med Friskis vilket var skitkul hoppas det kommer fler såna pass.
Sen efter lite framotillbaka med planeringen blev det mat hos jocke med johanna och jonas och sen pumpen på det! inte fel, träffade Jossa och Micke vilket var ännu roligare! Som vanligt springer man på folk som är kul och träffa och sen andra som man inte riktigt vill vila ögonen på . . uhhhhhh.
Söndagen, ja söndagen fluttade vi inte oss från soffan en tum , jo vi gick och hämtade sjukt god mat på sweet Chili som helt klart är min favorestaurang just nu!

Idag har det varit kvalitetstid med jobbet . hehehe :) tack vare, eller vad man nu ska säga , att Terese fortfarande inte kommit hem från sin semester fick jag lite extratimmar vilket man inte tackar nej till.
Tack gumman , ,eller nåt?!

Just det, har fått igång bloggen på mobilen så nu kan jag uppdatera även när jag inte har tillgång till datorn! Nice!

Ta hand om er!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback