vidskeplig.

Asså jag är inte den som brukar tänka på spöken och vålnader och sånt men fan igår fick jag vatten på min kvarn..Helt plötsligt på jobbet utan nån som helst anledning satte högtalarsystemet igång av sig självt!
Hellu!?
Det pep och sprakade och förde ett himla liv och inget kunde vi göra åt det. Vi drog ur telefonerna i kassan där vi satt men det sprakade fortfarande i hela butiken!
Creapy!
Hehe . .Emma t.o.m. hotade jävelskapet men då pep det ännu högre . .

Uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu . . .

Nu är jag helt övertygad om att det spökar på min kära arbetsplats  :P
Inte varit där idag men ska ner och handla sen får höra då om de haft besök av några sura vålnader :)

spoooooookeyyyy!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer och fixar det! ska undersöka platsen och se vad det är som lurar. Sett spår av svavel? Har det varit många dödsfall av boskap i Vimmerby, väderstormar? (hähä, är man beronde av supernatural så är man) :D

2010-04-16 @ 16:20:46
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Visst finns spöken mina rutor på bilen går ju ner av sig själv när jag inte är i bilen:o)

2010-04-19 @ 10:47:21
URL: http://syingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback