50årskalas.

Idag har man spenderat dagen i Åhl, hela dagen.
Började med att vi skulle dit och fika smörgåstårta och annan tårta för att fira tvillingarna Gunnarsson på deras 25årsdag, mycket trevligt. Man känner sig alltid välkommen när man kommer dit. Vilket jag också fick erfara då Jocke åkte och tränade och jag blev sittandes vid ett köksbord i ca fyra timmar till i metropolen. Men hade ju så väldans trevligt sällskap, Martina och Marita förgyllde min eftermiddag.

Så nu firar pojken och hans bror askalas i Djursdala med grabbarna grus.
De får ha sitt supande ifred så jag intar soffläge tillsammans med House säsong två och en flaska nässpray . . känns som jag har hela huvet fullt av snor . .

Får väl se om Johanna ringer vid 22 och är hungrig ;)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback